Je celá spousta možností, jak vyhrát konkurenční boj. Tím ověřeným receptem na úspěch je však výběr správné reklamy. Při vymýšlení vaší celkové strategie je důležité vybrat si ideální médium, které vám může přinést tunu klientů. Zatímco někomu dává smysl internetová reklama, jinému zase reklamní předměty. Je velká škoda, že z reklamních předmětů se upouští zrak. Právě na ně je totiž stále spolehnutí, a to i po letech.
Reklamní předměty – věci či textil (nebo například roušky) polepené potiskem a upozorňující na konkrétní společnost. Mezi námi jsou už dlouhé roky, což logicky dovádí k domněnce, že už jsou out. Jenže poslední průzkumy zjistily, že právě tato reklama v domácnosti přetrvává. Devadesát procent lidí je totiž nevyhazuje, i když se vlastně nikdy nepoužily.
Reklama, která má před ostatními druhy velký náskok
V porovnání s ostatními druhy propagace mají reklamní předměty opravdu velký náskok. Pokud vezmeme v potaz náklady na oslovení potencionálního zákazníka, v tomto případě jsou o skoro sto procent nižší v porovnání s inzercí v tisku. Jak již bylo zmíněno, lidé si reklamní předměty většinou ponechávají, a to i několik dlouhých měsíců, ne-li let. Často se tak stane, že daný reklamní předmět vydrží déle než firma, kterou propaguje.
Reklamní předměty jenom málokdy končí v koši
Ano, reklamní předměty se většinou obdrží naprosto nechtěně. Ovšem i přesto končí jenom v hrstce případů v koši. Z šedesáti procent se dokonce stává, že putují k někomu dalšímu. A tak se reklama dál točí a oslovuje stále více potencionálních klientů.
Je nutné vybrat správný předmět
Pokud chcete s reklamními předměty skutečně oslovit, je klíčové vybrat si ten správný předmět. Předně musí mít praktické využití, tím zvýšíte šanci toho, že budou vnášeny do společnosti a denně na očích.